I’ve Learned by 21

Před pár dny jsem oslavila 21 let. Od té doby co mi bylo 18, jsem vždy každému kdo byl ochoten poslouchat říkala, že do 21 budu milionář. Mám na to 12 měsíců a nejsem si tak úplně jistá že to stihnu. Jsem si ale jistá že: 
It was my 21st birthday few days ago. And since I was about 18 I would always tell to everyone who was willing to listen, that I was going to be a millionaire by 21. Well i have 12 months and i'm not so sure about that hah. But what i'm sure about is:





  1. Říkej častěji ano.
    Say yes often.
  2. Není vůbec důležité, co si o Vás jiní lidé myslí.
    Stop worrying so much about what other people think.
  3. Cestuj, stanuj, potápěj se. Dobrodružství čeká.
     Get out and adventure 
  4. Utrácej své peníze za zážitky – dovolenou, koncerty, výstavy nebo cestování.
    You should spend your money on that trip.
  5. Přeber plnou zodpovědnost za svůj život.
    Take responsibility for your own life.
  6. Postav sám sebe na první místo
    Put yourself first. Always
  7. Běhej, tanči, cvič. Každý den.
    Run, dance and go to gym. Every damn day
  8. Čti, čti hodně.
    Read, read a lot 
  9. Není čas ztrácet čas, čas je všechno.
    Don't waste your time
  10. Neboj se vystoupit z komfortní zóny, dělej chyby, potkávej víc lidí, chtěj víc, dělej víc.
    DO MORE, BE MORE


Share:

0 komentářů